Reparatii TV Philips va sta la dispozitie pentru repararea televizoarelor dumneavoastra.
Potentiale defecte si probleme aparute la televizorul dumneavoastra Philips :
Televizorul Philips LED-OLED- nu porneste, dar are aprins led-ul de stand-by
Display-ul televizorului LED -LCD Philips este oprit dar are sunet.
Televizorul nu are nici sunet, nici imagine
Display la TV Philips este spart?
Cum să rezolvi problema unui TV LED Philips fără imagine, dar cu sunet
Te confrunți cu o situație frustrantă: ai sunet la televizorul tău LED Philips, dar ecranul rămâne negru. Această problemă comună poate avea mai multe cauze și, din fericire, există soluții pe care le poți încerca înainte de a apela la un service specializat.
Cauze posibile ale unui TV Philips defect
Probleme de conexiune
Cabluri defecte: Verifică cablurile HDMI sau alte cabluri conectate la TV. Uneori, o conexiune slabă sau un cablu defect poate duce la lipsa imaginii.
Porturi deteriorate: Încearcă să schimbi portul HDMI utilizat pentru a vedea dacă problema persistă.
Probleme de firmware sau setări
Actualizări de software: Asigură-te că televizorul are instalate cele mai recente actualizări de firmware. Actualizările pot rezolva bug-uri care cauzează defecțiuni.
Resetare la setările din fabrică: Dacă nimic altceva nu funcționează, poți încerca să resetezi televizorul la setările din fabrică. Acest lucru poate rezolva problemele software care cauzează pierderea imaginii.
Probleme hardware
Panou LED defect: Un panou LED defect poate fi responsabil pentru lipsa imaginii. În acest caz, este necesar să apelezi la un service specializat pentru reparații.
Probleme cu placa de bază: Dacă toate celelalte soluții nu funcționează, este posibil ca placa de bază a televizorului să fie defectă, necesitând înlocuire.
Ce poți face înainte de a apela la un service TV Philips
Dacă toate celelalte soluții nu funcționează, apelează la un service TV Philips specializat pentru o evaluare și reparații profesionale.
Verifică conexiunile
Verifică toate cablurile și asigură-te că sunt bine conectate.
Încearcă să folosești alte cabluri pentru a vedea dacă problema persistă.
Actualizează firmware-ul
Verifică dacă există actualizări de software disponibile pentru televizorul tău și instalează-le.
Resetează televizorul
Accesează meniul de setări și selectează opțiunea de resetare la setările din fabrică.
Consultă manualul de utilizare
Manualul de utilizare al televizorului poate oferi soluții specifice pentru problema ta.
Putem sa ne deplasam pentru constatare si ridicare pentru reparatii TV Philips.
Reparatii TV Philips Bucuresti, Philips sector 1, Bucuresti Philips sector 2, sector 3, Buc sector 4, Bucuresti sector 5, Bucuresti sector 6, Bragadiru, Buftea, Chitila, Magurele, Otopeni, Pantelimon, Popesti – Leordeni, Voluntari, Stefanestii de Sus. Serviciile de constatare si ridicare in vederea reparatiilor sunt taxate si sunt in functie de distanta.
Serviciile de constatare si ridicare in vederea reparatiilor sunt taxate, acestea sunt in functie de distanta parcursa.
Putem sa reparam televizorul Philips acasa?
Echipa noastra de interventie nu se poate deplasa la domiciliul dvs. Televizoarele actuale nu mai pot fi reparate la domiciliu din cauza tehnologiei avanzate, insa in unele cazuri sunt defecte care mai pot fi remediate la domiciliu.
Defectele cele mai simple la televizorul Philips sunt :
Telecomanda defecta la tv Philips
Cabluri de alimentare
Cabluri HDMI defecte
Reparatii PhilipsBucuresti sector 1. Service tv PhilipsBucuresti sector 2. sector 3, Buc sector 4. Bucuresti sector 5. Bucuresti sector 6. Bragadiru. Buftea, Chitila. Magurele. Otopeni.Pantelimon. Popesti – Leordeni. Voluntari. Stefanestii de Sus
Contact Service – Reparatii TV Philips
Bucuresti Tel: 0722 444 322
Program de lucru: Luni-Vineri 10-18
Sambata: 10-13
Str. Gheorghe Titeica Nr. 85-87, Sector 2, Bucuresti.
Administrează consimțămintele pentru cookie-uri
Pentru a oferi cea mai bună experiență, folosim tehnologii, cum ar fi cookie-uri, pentru a stoca și/sau accesa informațiile despre dispozitive. Consimțământul pentru aceste tehnologii ne permite să procesăm date, cum ar fi comportamentul de navigare sau ID-uri unice pe acest site. Dacă nu îți dai consimțământul sau îți retragi consimțământul dat poate avea afecte negative asupra unor anumite funcționalități și funcții.
Funcționale
Mereu activ
Stocarea tehnică sau accesul sunt strict necesare în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
Preferințe
Stocarea tehnică sau accesul sunt necesare în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
Statistici
Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice.Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
Marketing
Stocarea tehnică sau accesul sunt necesare pentru a crea profiluri de utilizator pentru a trimite publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.